کاشت مو،کاشت ابرو، مزوتراپی مو، بهترین مرکز کاشت مو

خدمات مودرمان ریزش موکاشت مومطالب ویژه

قیمت کاشت مو چقدر است ؟ ۴ عامل اصلی تعیین قیمت کاشت مو

هزینه کاشت مو و ابرو بدون جراحی و بدون درد در کلینیک دارای مجوز

قیمت کاشت مو چقدر است ؟

همانطور که می دانید امروزه ریزش مو یکی از مواردی که باعث می شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست دهد و به عنوان یک دغدغه ی ذهنی برای افراد به شمار می آید، از این رو امروزه با توجه به گسترش و پیشرفت علمی پزشکی روش های متفاوت و گوناگون در زمینه کاشت مو وجود دارد.

بنابراین افراد می‌توانند با انتخاب بهترین پزشک و بهترین مرکز درمانی روشی مناسب را برای خود انتخاب نمایند، اما در نظر داشته باشید یکی از عواملی که برای افراد به عنوان یک مسئله مهم در زمینه کاشت مو به شمار می آید، این است که قیمتی کاشت مو چقدر است؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تمامی فاکتورها و عوامل موثر در زمینه کاشت مو برای تان بیان کنیم.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد کاشت مو و قیمت آن برای تان بیان کنیم، حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که ممکن است شما بتوانید از روش هایی مانند کلاه‌گیس و غیره برای برطرف نمودن مشکلات ناشی از ریزش مو استفاده نمایید. اما همانطور که می دانید هر یک از این روش ها دارای مشکلاتی می باشد که انجام عمل کاشت مو توانسته است این مشکلات را برای شما برطرف نماید و دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه برای تان در مورد مزایای کاشت مو و اینکه قیمت کاشت مو چقدر است نیز توضیح خواهیم داد.

مزایای کاشت مو چیست؟

با توجه به اینکه امروزه روش های متعددی و گوناگونی در زمینه انجام کاشت مو وجود دارد، بنابراین هر یک از این روشها دارای مزایای زیادی می باشد اما به طور کلی کاشت مو دارای مزایای زیر می باشد:

  1. برطرف شدن کچلی یا همان طاسی.
  2. باعث افزایش اعتماد به نفس و ایجاد ظاهری جذابتر و جوانتر می شود.
  3. با توجه به اینکه امروزه روش های دیگری در زمینه برطرف کردن مشکل طاسی و ریزش مو وجود دارد، اما روش کاشت مو به عنوان یک روش دائمی و همیشگی به شمار می آید و از پایداری بیشتری نسبت به سایر روش های موضعی برخوردار می باشد.
  4. یکی از مهمترین و برترین مزایای کاشت مو دارا بودن ظاهری طبیعی می باشد.
  5. در روش کاشت مو با استفاده از تکنیک های مناسب می توانید ظاهر گذشته خود را برگردانید.
  6. دارا بودن هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها.

شاید ممکن است در نگاه اول تصور شما بر این باشد که کاشت مو دارای قیمتی بیشتر نسبت به سایر روش ها باشد،اما ذکر این نکته لازم است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه بخشی دست یابید، در حالی که در روش های موضعی شما باید به مدت طولانی دارو مصرف کنید و در نتیجه هزینه های بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت و در نتیجه کاشت مو هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها دارا می باشد.

قیمت کاشت مو چقدر است؟

هنگامی که شما برای انجام عمل کاشت مو کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید یکی از چیزهایی که در جلسه مشاوره راجع به آن صحبت خواهد شد، هزینه انجام این کار می باشد.
با توجه به اینکه امروزه روش های متفاوت و گوناگونی در زمینه انجام عمل کاشت مو وجود دارد، بنابراین پس از اینکه متخصص زیبایی روشی مناسب را برای شما انتخاب نمود و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز را برای انجام کار تخمین زد هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهد کرد، علاوه بر این ها مواردی دیگری نیز هستند که در زمینه قیمت کاشت مو تاثیر گذار می باشند،پس در ادامه با ما همراه باشید تا برای تان را بیان کنیم.

عوامل موثر در تعیین قیمت کاشت مو

با توجه به اینکه عوامل مختلفی در هزینه کاشت موثر می باشد،از این رو این موضوع می شود که قیمتی کاشتی مو از فردی به فرد دیگر و کلینیکی های گوناگون نیز متفاوت باشد،بنابراین داشتن اطلاعاتی کافی در این زمینه به انتخاب یک کلینیک مناسب و خوب می‌تواند در پرداخت هزینه به شما کمک کند.

۱) وسعت طاسی و بانک مو:
اولین گزینه در زمینه تعیین کننده قیمت کاشت مو وسعت طاسی و بانک مو می باشد.
با توجه به اینکه هر فردی برای اینکه کاشت موی سر و ابروی خود را به صورت موثر و رضایت بخش انجام دهد باید یک بانک موی مناسب و خوب داشته باشد.

بانک مو در حقیقت ناحیه ای از بدن می‌باشد که موهای آن به دلایل مختلفی نیز نسبت به سایر قسمت ها دارای مقاومت بیشتری در برابر ریزش هستند، این رو در بیشتر مواقع از ناحیه پشت سر به عنوان بانک مو استفاده می‌شود،اما اینکه طاسی و ریزش مو در چه ناحیه ای و با چه مساحتی باشد و همچنین نوع ریزش مو و میزان قابل استفاده بودن بانک مو به عنوان مهمترین عوامل در تعیین هزینه کاشت مو می باشد.
علاوه بر این با توجه به اینکه تعداد جلسات برای افراد متفاوت می باشد،از این رو این فاکتور خود نیز در هزینه پرداختی بسیار موثر می باشد.

۲) میزان تراکم مورد نظر:
زمانی که به کلینیک مورد نظر مراجعه می کنید و مشاوره را از متخصص مورد نظر دریافت می کنید،یکی از پرسش هایی که از شما می شود این است که دوست دارید میزان تراکم موهای شما چقدر باشد،بنابراین هرچه میزان تراکم موهای شما بیشتر باشد در نتیجه تار موی بیشتر نیاز خواهید داشت، بنابراین هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد شد.

۳) انتخاب کلینیک زیبایی:
با توجه به اینکه امروزه کلینیک های متفاوت و گوناگونی در زمینه انجام عمل کاشت مو وجود دارد،با توجه به این که هر یک از این کلینیک ها دارای پزشکان متفاوت و گوناگونی می باشند. و از طرفی هر یک از پزشکان دارای تعرفه های مخصوص به خود می باشند و هریک از این کلینیک ها دارای تجهیزات مخصوص و دستگاه ها و فناوری های گوناگونی می باشند از این رو تمامی این فاکتورها در قیمت کاشت مو موثر می باشد.

۴) انتخاب نوع روش کاشت مو:
با توجه به اینکه امروزه روش های متفاوت و گوناگونی در زمینه انجام عمل کاشت مو وجود دارد، بنابراین پزشک متخصص با توجه به میزان طاسی و ریزش موی شما و همچنین بانک موی شما نوع روش انتخابی را برای شما در نظر می‌گیرد،بنابراین انتخاب نوع روش کاشت در هزینه پرداختی موثر می باشد.

با توجه به اینکه در روش‌های قدیمی از فناوری‌های کمتری استفاده شده است و از آنجایی که در روش‌های مدرن و جدید از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌شود بنابراین روش های قدیمی هزینه کمتری را نسبت به روش‌های جدید در بردارد.

قیمت کاشت مو در ایران چقدر است ؟

در ایران قیمت کاشت مو چقدر است ؟ به دلیل دارا بودن متقاضیان بالا و متخصصان زیاد نسبت به سایر کشورها ارزانتر می باشد و این امر باعث شده است که روز به روز به تعداد متقاضیان سایر کشورها برای انجام عمل کاشت مو در ایران افزوده خواهد شد.
با توجه به اینکه تعداد مراجعان در ایران بسیار زیاد می باشد،از این رو کیفیت خدمات نیز در آنجا بسیار بالا می باشد و این خود باعث می شود که افراد بتوانند انجام عمل کاشت موی خود را در آنجا انجام دهند و هیچ گونه استرس و نگرانی در رابطه با انجام عمل کاشت مو در ایران نداشته باشند و بتوانند اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را به دست آورند.

علت کم بودن هزینه کاشت مو در ایران

با توجه به این که هزینه کاشت مو در ایران بسیار کم می باشد،از این رو دلیل بر کم بودن کیفیت خدمات نیست،بلکه کمتر بودن قیمت کاشت مو در ایران به دلیل رقابتی بودن این موضوع در میان کلینیک های زیبایی می باشد.
با توجه به اینکه امروزه کلینیک های متفاوت و گوناگونی در زمینه انجام عمل کاشت مو وجود دارد،از این رو این امر باعث شده است که روز به روز به خدمات و کیفیت آن افزوده شود و با قیمتی مناسبتر ارائه گردد.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کاشت مو شامل چه روش هایی می باشد و هر یک از این روشها دارای چه مزیت هایی می باشد که باعث افزایش اعتماد به نفس افراد خواهد شد، در ادامه با ما همراه باشید تا برایتان بیان کنیم.

۱) روش کاشت FUT

یکی از برترین و بهترین روش های کاشت مو که ‏ امروزه دارای مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به سایر روش ها می باشد، این روش می باشد.

مقایسه کاشت به روش fue و fut

در روش FUT با استفاده از برش بسیار نازک مقداری مو از ناحیه پشت سر برداشته می‌شود و سپس موهای برداشت شده در طی ۳ تا ۵ ساعت در محل مورد نظر قرار داده می شود.
در نظر داشته باشید که این روش دارای مزیت های فروانی می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  1. مشخص نمودن محل کاشت مو
  2. ایجاد یک خط طبیعی در جلوی سر و ظاهر طبیعی آن
  3. دارا بودن کیفیت بالای گرافت ها از لحاظ ساختار و بافت.
  4. مدت زمان خشک نشدن گرافت ها.
  5. کمتر بودن عوارض ناشی از عمل کاشت مو.
  6. دارای هزینه مناسب نسبت به سایر روش های کاشت.
  7. امکان برداشت مو از نواحی پشت سر و سایر قسمت های بدن مانند سینه.
  8. دارا بودن هزینه مناسب نسبت به سایر روش ها.
  9. حفظ کیفیت و ساختارگرافت ها برای کشت مجدد.
  10. ترمیم شدن جای زخم ها نسبت به سایر روش ها.

۲) روش کاشت FIT

زمانی که شما بخواهید کاشت موی بسیار کم را انجام دهید،مانند ابرو و سبیل و ریش و غیره را این روش را می توانید استفاده نمایید.
همانطور که می دانید این روش کاشت مو دارای مزیت هایی می باشد که این مزیت ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. درد کمتر
  2. خونریزی کمتر
  3. عدم نیاز به پانسمان و مراقبت های ویژه از زخم
  4. از بین رفتن جای زخم
  5. برداشت تعداد فولیکول های بیشتر در جلسات متوالی

۳) روش کاشت میکروگرافت

با توجه به اینکه در این نوع روش از ظرافت خاص استفاده می‌شود، از این رو علاوه بر کاشت مو به روش میکروگرافت شما می‌توانید در زمینه کاشت ابرو نیز این روش را انتخاب نمایید و از طرفی دیگر با توجه به اینکه ظرافت خاص در این روش به کار برده می شود ونتیجه حاصل از کاشت کاملاً طبیعی می باشد، از این رو کاندیدای این روش افرادی هستند

که رسیدن به این نتیجه ایده آل و رضایت بخش برای آنها در زمینه کاشت مو بسیار موثر می باشد، بنابراین این امر باعث شده است که افراد با اطمینان کامل این روش کاشت مو را انتخاب نمایند و اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورند. و اما این سوال که  قیمت کاشت مو چقدر است ٬ باید با از مشاوره متخصص کاشت مو بپرسید.

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت:

۱)دوران نقاهت ندارد.
۲)کاملاً بدون درد و خونریزی می باشد.
۳)نیاز به یک جلسه دارد.
۴)خط اسکارمو به جا نمی گذارد.
۵)دارا بودن تراکم بالا نسبت به سایر روش ها.

۴) روش کاشت ترکیبی:

با توجه به اینکه میزان طاسی و ریزش مو در افراد متفاوت می باشد، از این رو زمانی که قسمت گسترده ای هز ناحیه ی سر افراد دچار ریزش شده باشد، بنابراین استفاده از روش ترکیبی برای کاشت مو در اینگونه موارد موثر می باشد.

مزایای کاشت مو به روش ترکیبی:

۱)امکان پیوند تعداد گرافت بالا در هر جلسه.
۲ دارا بودن هزینه اقتصادی مناسب نسبت به سایر روش ها.
۳)دارا بودن کیفیت و کارایی بالا.
۴)دریافت نتیجه ی موثر و رضایت بخش در کمترین زمان ممکن.

اگر بخواهیم به طور کلی در زمینه قیمت کاشت مو چقدر است برای تان بیان کنیم می‌توان اینگونه گفت که هزینه یا قیمتی کاشت‌مو علاوه بر هزینه عمل جراحی با توجه به نوع روش کاشت، هزینه‌های مربوط به داروهایی که بعد از عمل انجام کاشت نیز توصیه می شود، در قیمت کاشت مو موثر می باشد.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا می توان گفت شما می توانید با انتخاب بهترین پزشک و کلینیک مناسب ترین روش کاشت مو را برای خود انتخاب نمایید و اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورید، در نظر داشته باشید با توجه به اینکه قیمت کاشت مو در ایران کم می باشد.

از این رو شما دیگر نگران هزینه های پرداختی برای انجام عمل کاشت نباشید، از طرفی دیگر با توجه به اینکه هر یک از کلینیکها و پزشکان دارای تعرفه های مخصوص به خود می باشند، شما می توانید برای پرداخت هزینه کاشت مو آن را به صورت قسطی پرداخت نمایید.
بنابراین روش کاشت مو یکی از موثرترین و بهترین روش ها برای برطرف کردن مشکل ریزش مو و طاسی به شمار می‌آید و میزان رضایت‌بخشی بالایی را دارا می باشد.

مطالب پیشنهادی پزشک ایرانی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا